poniedziałek, 30 września 2013

Wakacje i po wakacjach...

Halo!

Za niespełna dwie godziny ostatni dzień wakacji dobiegnie końca. Ciężko się z tym pogodzić po 3 miesiącach kompletnej laby i regularnego opierdzielania. Czas rozpocząć nowy rok akademicki, z nowymi współlokatorkami, nowymi przedmiotami i nowymi doświadczeniami. Tak, tak, w sumie to wszystko jest nowe (chociaż mniejszy żal był przy opuszczaniu rodzinnego gniazda), bo przecież nic nie zdarza się dwa razy.

Niestety nie mogłam zabrać ze sobą aparatu do Warszawy (a raczej nie chciałam - parapetówka i ostatnie wakacyjne imprzy nie służą sprzętom elektronicznym!) i niestety dopiero za dwa tygodnie go przywiozę. Tymczasem będę musiała się zadowolić zdjęciami z telefonu bądź z internetu, ale mam nadzieję, że nie jest to jeden z grzechów blogowych-śmiertelnych i jakoś mi to wybaczycie :D

Wpadłam dziś na małe zakupy do Super-Pharm i niestety nie upolowałam zbyt wiele:


Lakier (a raczej firmę) zrecenzuję niedługo, bo sobie na to bardzo zasłużył. Niestety nie dziś, bo sami widzicie jakie zdjęcia wychodzą przy sztucznym świetle. 

Trzymajcie się i do usłyszenia! :)

23 komentarze:

  1. Nie znam tej firmy lakieru do paznokci... czekam za opinią, czy w Rossmanie albo Naturze można go kupić, bo nie kojarzę?

    OdpowiedzUsuń
  2. studia....kiedy to bylo ;) x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, i mi się laba kończy :) Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedługo lecę na pierwsze zajęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. koniec laby :) powodzenia z całą tą masą nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i koniec luzu! Lakier- piękny kolor! Czekam na recenzję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier śliczny , mam z tej firmy jesden i rzeczywiście dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakieru nie znam, ale kolor ładny :) Za to bardzo lubię kremy ziaja, oliwkowy też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten krem jest bardzo dobry, przynajmniej dla mnie, cenię produkty z Ziai

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzje :)
    Zapraszam: http://pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały kolor lakieru;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor lakieru bardzo mi się podoba, czekam na jego recenzję ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam identyczny kolor lakieru!:) Śliczny jest;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię krem oliwkowy, choć dawno nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam nagrodę - Liebster Blog Award. Jednak nagroda zobowiązuje do udzielenia odpowiedzi na 11 pytań i wskazania 11 blogów, które nominuje się do otrzymania tejże narody. Blogi te mają być godne polecenia i odwiedzania. Według mnie taki jest Twój blog, więc przekazuję nagrodę w Twoje ręce. A teraz czas na Ciebie! :))
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ilona
    P.S. Moja lista pytań:
    1. Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie z polską wsią?
    2. Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie życia?
    3. Jaka jest Twoja najczęstsza myśl tuż po przebudzeniu?
    4. Książka, którą poleciłabyś w przyszłości (tej dalekiej lub nie) swojej dorosłej córce?
    5. Co znajduje się w Twojej torebce?
    6. Do której postaci literackiej bądź bohaterki serialu lub filmu jesteś podobna?
    7. Jaka jest najpiękniejsza chwila Twojego życia?
    8. Co najbardziej cenisz w ludziach?
    9. Skąd pomysł na nazwę bloga?
    10. Jaka jest Twoja popisowa potrawa?
    11. Kim chciałaś być w dzieciństwie i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie przepadam za lakierami w odcieniach zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy którejś z was przytrafiła się kiedyś reakcja (nie do końca uczuleniowa) po kremie ziaja? Ja miałam napiętą i czerwoną skórę twarzy

    OdpowiedzUsuń