czwartek, 21 lutego 2013

Herbata na rozgrzewkę!

Dziś kolejny post o herbacie, ale tylko dlatego, że nie mam czasu zrobić zamierzonego posta. Planowałam napisać coś o składnikach kosmetyków, znalazłam również wiele ciekawych materiałów, jednak brakuje mi kilku godzin do tych marnych 24, żeby się ze wszystkim wyrobić.

Przepis na goździkową herbatkę

Składniki:
-kilka goździków (ja daję zwykle koło 10, bo lubię ten smak)
-plasterek cytryny
-2 plasterki pomarańczy
-kilka łyżeczek soku malinowego lub żurawinowego (w zależności od upodobania)
-saszetka czarnej herbaty


Zaparzamy herbatę razem z goździkami, najlepiej w jakiejś dużej szklance i czekamy aż troszeczkę przestygnie, żeby pozostałe składniki nie straciły właściwości odżywczych. Następnie wlewamy kilka łyżek soku malinowego lub żurawinowego (chociaż osobiście wolę malinowy) i dodajemy pokrojone wcześniej plasterki cytryny i pomarańczy (możemy je troszeczkę ugnieść łyżeczką, żeby było czuć smak). Jeśli ktoś lubi słodziutką herbatę, proponuję dodać jeszcze łyżeczkę miodu.

Voilà!

Herbatka bardzo dobra na zimowe wieczory lub na rozgrzewkę po zimowym spacerze. Smacznego!


10 komentarzy:

  1. Herbata z dodatkiem malin (nie soku) chodzi za mną od kilku dni. Szkoda, że nie mam do nich dostępu. A Twoja propozycja świetnie nadaje się na warszawską pogodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm ... muszę zrobić sobie taką herbatkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje posty, możliwe, że będę wpadała tu częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. goździk zawsze nie przemawiał do mnie ;D
    ale jako fanka herbat ! muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa dziękuję :) Takie loki to błogosławieństwo i zmora w jednym ;)

    Herbatkę rozgrzewającą z Panem Narzeczonym uwielbiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie lubię goździków, więc podejrzewam, że bym nie lubiła takiej herbatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taka herbatkę mimo tego ,ze nie lubie smaku goździków - pomarancze wszystko rekompensują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, aż sobie dzisiaj taka zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniammm :) bardzo lubię herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie aromatyczne herbatki ;) nie ma nic milszego po zimowym spacerku niż kubek gorącej herbaty.

    OdpowiedzUsuń